Gwarancja i zwroty

Poznaj szczeg贸艂y gwarancji i zasady zwrotu towar贸w

W skr贸cie:

Otrzymujesz od nas 24 miesi膮ce gwarancji na obrazy. Masz prawo do zwrotu i reklamacji towar贸w.

akrylowo.pl 24 miesi膮ce gwarancji

2 lata gwarancji na obrazy.

akrylowo.pl 14 dni na zwrot

14 dni na zwrot od momentu z艂o偶enia deklaracji.

Gwarancja:

Gwarancja udzielana jest na ca艂o艣膰 zestawu do samodzielnego malowania na okres 24 miesi臋cy. Gwarancj膮 nie s膮 obj臋te uszkodzenia mechaniczne powsta艂e z winy u偶ytkownika oraz elementy zestawu ulegaj膮ce naturalnemu zu偶ywaniu w trakcie procesu malowania. Na pozosta艂e produkty dost臋pne w naszym sklepie udzielana jest gwarancja ich producenta.

Zwroty:

Masz prawo do z艂o偶enia o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy kupna-sprzeda偶y w ci膮gu 14 dni licz膮c od daty otrzymania przesy艂ki. Nast臋pnie jeste艣 zobowi膮zany w ci膮gu nast臋pnych 14 dni odes艂a膰 towar. Nie musisz podawa膰 przyczyny swojej decyzji. Jedynym warunkiem, kt贸rego powiniene艣 dochowa膰 przy zwrocie obraz贸w jest odes艂anie ich w stanie nienaruszonym. Ze wzgl臋du na charakter i zawarto艣膰 zestaw贸w do malowania po numerach opakowanie wewn臋trzne, tj. folia zaklejona plomb膮 gwarancyjn膮 nie powinno by膰 otwarte. Jako艣膰 i zawarto艣膰 zestawu mo偶na oceni膰 bez potrzeby zrywania plomby. Zwrotu dokonujesz na w艂asny kosz, a akrylowo.pl oddaje Ci pe艂n膮 kwot臋 zakupu wraz z kosztami przesy艂ki jakie ponios艂e艣 dokonuj膮c zakupu. Kosztu nadania przesy艂ki zwrotnej nie pokrywamy. Nie przyjmujemy tak偶e zwrot贸w za pobraniem. Mamy prawo do wstrzymania si臋 ze zwrotem pieni臋dzy na podane przez Ciebie konto bankowe do czasu otrzymania i zweryfikowaniu stanu zwracanego towaru. Jako klient ponosisz odpowiedzialno艣膰 finansow膮 za uszkodzenia zwracanego towaru. W przypadku stwierdzenia takiego faktu potr膮camy Ci kwot臋 potrzebn膮 do naprawienia wyrz膮dzonej przez Ciebie szkody. Przy takiej ewentualno艣ci r贸wnie偶 kontaktujemy si臋 z Tob膮 na zasadach okre艣lonych w naszej polityce prywatno艣ci.聽

Reklamacja:

Je艣li sprzedany przez nas towar ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 masz prawo do jego reklamacji. Jest ona rozpatrywana zgodnie z przepisami polskiego prawa zawartymi w ustawie konsumenckiej. Na potrzeby szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy poda膰: okoliczno艣ci stwierdzenia wady w produkcie, opis wady, dat臋 wyst膮pienia wady, 偶膮danie klienta oraz dane kontaktowe klienta.

Wzory pism:

Wszelkie niezb臋dne dokumenty potrzebne do dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz na stronach Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w pod linkiem: wzory pism.

Gdzie kierowa膰 zwroty i reklamacje?

Najlepiej b臋dzie je艣li wcze艣niej si臋 z nami skontaktujesz. Je艣li jednak nie chcesz tego robi膰 to wszelkie dane potrzebne do dokonania zwrotu lub reklamacji towaru znajdziesz na stronie “Kontakt“.

Koszyk
Do g贸ry