Gwarancja i zwroty

Poznaj szczegóły gwarancji i zasady zwrotu towarów

W skrócie:

Otrzymujesz od nas 24 miesiące gwarancji na obrazy. Masz prawo do zwrotu i reklamacji towarów.

akrylowo.pl 24 miesiące gwarancji

2 lata gwarancji na obrazy.

akrylowo.pl 14 dni na zwrot

14 dni na zwrot od momentu złożenia deklaracji.

Gwarancja:

Gwarancja udzielana jest na całość zestawu do samodzielnego malowania na okres 24 miesięcy. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika oraz elementy zestawu ulegające naturalnemu zużywaniu w trakcie procesu malowania. Gwarancją (również rękojmią) objęte są produkty sprzedane tylko do Polski. Na pozostałe produkty dostępne w naszym sklepie udzielana jest gwarancja ich producenta.

Zwroty:

Masz prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania przesyłki. Następnie jesteś zobowiązany w ciągu następnych 14 dni odesłać towar. Nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji. Jedynym warunkiem, którego powinieneś dochować przy zwrocie obrazów jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym. Ze względu na charakter i zawartość zestawów do malowania po numerach opakowanie wewnętrzne, tj. folia zaklejona plombą gwarancyjną nie powinno być otwarte. Jakość i zawartość zestawu można ocenić bez potrzeby zrywania plomby. Zwrotu dokonujesz na własny koszt, a akrylowo.pl oddaje Ci pełną kwotę zakupu wraz z kosztami przesyłki jakie poniosłeś dokonując zakupu. Kosztu nadania przesyłki zwrotnej nie pokrywamy. Nie przyjmujemy także zwrotów za pobraniem. Mamy prawo do wstrzymania się ze zwrotem pieniędzy na podane przez Ciebie konto bankowe do czasu otrzymania i zweryfikowaniu stanu zwracanego towaru. Jako klient ponosisz odpowiedzialność finansową za uszkodzenia zwracanego towaru. W przypadku stwierdzenia takiego faktu potrącamy Ci kwotę potrzebną do naprawienia wyrządzonej przez Ciebie szkody. Przy takiej ewentualności również kontaktujemy się z Tobą na zasadach określonych w naszej polityce prywatności. Pełny regulamin zwrotów i wyjątki od odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Reklamacja:

Jeśli sprzedany przez nas towar ma wadę fizyczną lub prawną masz prawo do jego reklamacji. Jest ona rozpatrywana zgodnie z przepisami polskiego prawa zawartymi w ustawie konsumenckiej. Na potrzeby szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy podać: okoliczności stwierdzenia wady w produkcie, opis wady, datę wystąpienia wady, żądanie klienta oraz dane kontaktowe klienta.

Wzory pism:

Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod linkiem: wzory pism.

Gdzie kierować zwroty i reklamacje?

Najlepiej będzie jeśli wcześniej się z nami skontaktujesz. Jeśli jednak nie chcesz tego robić to wszelkie dane potrzebne do dokonania zwrotu lub reklamacji towaru znajdziesz na stronie “Kontakt“.

0
Brakuje jeszcze 300.00  aby otrzymać darmową dostawę paczkomatami InPost na terenie całej PL
Twój koszyk jest pusty!

Nie dodałeś do tej pory żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty
Scroll to Top